יום שבת, 29 בדצמבר 2012

התחדשות



תמיד אחרי בלקאאוט מגיעה התחדשות. העננים האפורים זזים הצידה, השמים מתבהרים ואיתם המחשבות. קשת צבעים הרמונית מופיעה בשמיים ומפזרת ניצוצות של עשייה. הכל נהפך פתאום פשוט ונכון. במקרה או שלא, ההתחדשות מגיעה עם סיומה של השנה. אני לא יודעת אם זה סימבולי או לא, אך מבחינתי השנה החדשה מתחילה עם המון אופטימיות שכל כך התגעגעתי אליה. עם האופטימיות הורודה הזאת, התחדשתי בפריטים משמחים במיוחד:

בילהה היקרה סוגרת את החנות המקסימה שלה "בילו'ש", וזאת הזדמנות נפלאה להגיד לה תודה על שנים של עבודה משותפת, ולהתחדש בפריטים מקסימים לבית החדש. בשיטוט בחנותה הקסומה הצלחתי להעלות בחכתי צמד מסגרות זהובות שמתאימות בדיוק לנישת חדר השינה, סלסלאות קרושה בשיק סבתאי, ארנקי פרחים ופרפרים צבעוניים ועוד פריטים נאים.


המסגרות המקסימות שרכשתי מבילו'ש



התחדשתי בשני זוגות מגפיים שחמדתי במכירות השוות של BLACK FRIDAY בחנות האינטרנטית של OLD NAVY ולמרות דמי המשלוח השערורייתיים עדיין מחירם היה סביר לחלוטין.


המגפיים החדשות שלי


התחדשתי בחנות אינטרנטית הנמצאת בעמוד הפייסבוק שלי, ונותנת מענה ללקוחותיי הרחוקות. בלחיצת כפתור אחת הבגדים שלי עושים את דרכם למקומות שונים בארץ.  מצאתי שהקנייה ברשת הפכה לפשוטה יותר, נגישה יותר וחסכונית יותר. זה מצריך ממני מאמצים ויכולות שלא חשבתי שיש לי (צילום, עריכה, כתיבה והרבה סבלנות) אך בסופו של דבר אני מרוצה.




התחדשתי במיני קולקציית צעיפים שמשמחת אותי מאוד.  אין מאושרת ממני לשדך צעיף לכל בגד שלי ולכל לקוחה שזקוקה לטאצ' אחרון של סטייל. בחיפושיי אחר בדים איכותיים לחצאיות קיץ מצאתי בדי שיפון איטלקיים בהדפסים מדהימים שחטפתי מייד. הגעתי איתם הביתה ביום סגרירי וזועף. חצאיות? עכשיו? אולי עדיף צעיפים רכים ונעימים. החצאיות יחכו עוד טיפטיפה.





התחדשתי בלקוחות חדשות ולא וירטואליות שמגיעות למכירות הביתיות. אני נהנית לפגוש אתכן פנים אל פנים, לשמוע מה אתן אוהבות, מה אתן מעדיפות וכמובן להציע לכן בגדים יפים ונוחים ולקבל מכן המון המון אהבה
שתהיה לכולם שנה אזרחית מוצלחת ומלאה בהתחדשויות.


4 תגובות:

  1. הכל נראה מקסים! גאה בך מאוד על ההתפתחויות האחרונות בהצלחה במכירות הבאות...:)

    השבמחק
  2. הבגדים כה יפים, המילים כה רכות וזורמות ממש כמו הבגדים שאת יוצרת. מקסים!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה סיגל היקרה. חייבת לדבר איתך, אתקשר בימים הקרובים

      מחק