יום חמישי, 7 בפברואר 2013

מפנה מקום (או במילים אחרות כל הפריטים עד 199 שח למשך שבוע)



אני אספנית כפייתית. בדיוק כמו אבא שלי ששומר קבלות על מקרר שרכש בשנת 1977. אני אוספת הכל. בעיקר משיקולי נוסטלגיה. תעודות ויומנים מהילדות, ציורים ויצירות של יהונתן בני,  פתקי אהבה מגיל 17. כרטיסי כניסה לאתרים מרחבי העולם ועוד כל מני פיצ'פקאס כאלו ואחרים.  קשה לי להפרד מחפצים. לכל חפץ משמעות וסמליות מיוחדת עבורי. כל פריט שנמצא בביתי מזכיר לי תקופה נשכחת, סיטואציית חיים, אנשים שנקרו בדרכי וכמובן רגשות.

בהתאם לאופיי האספני, קשה לי להפרד מבגדים. הרבה לפני שהקמתי את המותג שלי "דגניתא", אספתי פרטי אופנה באובססיביות. רכשתי פריטים בסדרות של צבעים ומילאתי מדפים בכמויות מסחריות של שמלות. עד היום זכורה לי אנחת הרווחה של בעלי כשהודעתי לו שאני מתחילה ללמוד אופנה, ושכנראה לא אצטרך להוציא הון עתק על בגדים מעתה והלאה.



אני שמחה ומאושרת על כל פריט של "דגניתא" שנמכר. אולם, כשהפריט האחרון מסדרה מסויימת עושה את כיוונו לשקית הלקוחה, חיוך עצוב מתפשט על פני. זהו? לא אראה את הפריט הזה בכל בוקר? לא אנסה לשדך לו בליבי אישה אופנתית ושמחה? לא אדמיין מי תאמץ אותו אל חיכה? אני מתנחמת בכך שכל פריט זוכה לבית טוב ולאישה מאושרת שתטפל בו כראוי.



ועכשיו, רגע לפני בוא האביב, אני מתרגלת את עצמי בפינוי מקום היקפי. חדר העבודה שלי מכיל באהבה בגדים מעונות קודמות, ולמרות שקשה לי להפרד מהם, אני ממש חייבת. חייבת לפנות מקום לדגמים חדשים, אביבייים ושמחים, ולהכין להם את המרחב הראוי. ומתוך תחושה עילאית של שחרור, אני מתמחרת אותם בהנחות ענקיות.



למשך שבוע ימים בלבד מחירי הפריטים ירדו לריצפה. כל הפריטים יימכרו במחירים של 99- 199 ₪. כולל ג'קטים. כולל שמלות. ניתן לצפות בפריטים בחנות האינטרנטית שלי בקישור הבא:

http://www.mystores.co.il/dganita


כמו כן בעמוד הפייסבוק שלי יופיעו במהלך השבוע פריטים נוספים עם מחירים ומידות:

 http://www.facebook.com/media/set/?set=a.537713426261636.126376.112636815435968&type=1


לבירורים נוספים ניתן לפנות אלי בעמוד הפייסבוק או בדואר אלקטרוני

סופשבוע נעים!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה