יום רביעי, 2 בינואר 2013

אפודה וצעיף במתנה



פתאום שמתי לב שעונת החורף בעיצומה. הג'קטים והצעיפים החדשים מחממים אותי ואת ליבי מדי יום. באופן מפתיע הפריטים הנמכרים ביותר מהקולקציה הן האפודות. כן, כן, הפריט שנחשב אפרורי ומשעמם קיבל אצלי העונה תשומת לב מיוחדת ונתפר בסוגי צמר שונים. לשמחתי הרבה הוא נחטף מהקולבים ונלבש בשילובים ובסגנונות שונים ומגוונים. בדיוק כמו שרציתי.







גם צעיפי השיפון שנתפרו בכמות מצומצמת כבר מעטרים את עורפן של לקוחותיי היקרות, ואני שוקלת להכניסם לנבחרת הפריטים שלי באופן קבוע.






מכיוון שאתן משמחות אותי מאוד באהבתכן לפריטים אלו, אני אשמח אתכן בחזרה: אפודה וצעיף במתנה לאחת מכן, כמתנה לשנה האזרחית החדשה (ממגוון הצבעים הקיים לבחירתכן).

מי תזכה? הזוכה המאושרת תהיה זו שתכתוב לי טיפ / הצעה / רעיון / השראה  לשמלה חדשה בקולקציית הקיץ הקרובה. זה יכול להיות צבע  או טקסטורה, אורך או צללית השמלה, הדפס, גיזרה, גימור או כל דבר אחר שהייתן רוצות שיהיה בשמלת הקיץ החדשה שלכן.

אז איך משתתפים?

1. נרשמים לעדכונים במייל בבלוג שלי.

2. עושים "לייק" (אהבתי) לעמוד הפייסבוק שלי:

3. משאירים לי תגובה בבלוג שמסבירה את הטיפ שלכן לשמלת הקיץ, וכמובן את כתובת המייל שלכן בתוכן התגובה.

ההגרלה תערך  בעוד שבוע בדיוק מהיום,  בתאריך 10.1.2013 בשעה 10:00 בבוקר

מחכה לתגובות שלכן
חורף נעים

17 תגובות:

  1. וואו אני מפנטזת על האפודה הזו כבר זמן רב!!!

    בכל מקרה, אני חושבת שקודם כל את יודעת את העבודה מצוין והדגמים של השמלות שלך עד כה הם כל כך מחמיאים לכל אישה פשוטים ובאותה נשימה סקסיים ומעניינים!

    אבל בכל זאת שאלת לדעה, אז אני חושבת ששמלה בעלת הדפס מעניין (חיתוכים, זיגזג, פסים, נקודות) לאו דווקא פרחים כי זה קצת צפוי לקיץ =) ולגבי הדגם, דווקא שמלה ללא מחשוף אלא ללא צווארון וללא מפתח (ממש קו ישר מכתף לכתף, מותן בגובה של שמלת אנסטסיה (אפילו עם חגורה שכזו) עד גובה הברך (טיפטיפה מעל)

    זה הכל בעצם =)
    ערב נהדר!

    השבמחק
    תשובות
    1. sapir.cohen23@gmail.com שיהיה למקרה הצורך!

      מחק
  2. הטיפ שלי לשמלת הקיץ - אני באופן אישי מתחברת מאוד לגזרת A בשמלות .הן מחמיאות לי ביותר ולרוב אני הולכת על גזרה זו . בין היתר בדים עם מראה נופל,נשפך (לא טריקו ) מועדפים עליי כי הם לא נצמדים מדי ,בעיקר שכ"כ חם בקיץ. ובורכתי בטוסיק ופולקעס :) אם אני הולכת על שמלה עם דוגמא לעולם לא אלבש שמלה עם פסים לרוחב ..
    זהו ביצעתי את כל השלים האחרים ..אשמח לזכות בפריטים נהדרים אלו
    מיכל אנגלנדר
    mikey.e.26@gmail.com

    השבמחק
  3. האפודות מקסימות והצעיפים יפהפיים!
    עשיתי לייק מזמן וגם מנויה מזמן.
    השמלה המועדפת עלי היא בעלת כיווצים בבטן או חגורה רחבה, מתרחבת מהמתניים למטה, ומסתיימת באמצע הברך. עשויה כותנה, בצבע מנטה או ורוד בייבי, חלקה או עם הדפסים קטנטנים וכמעט בלתי נראים של נקודות או פרחים באותם הגוונים של השמלה. הכתפיים מכוסות בשרוולי תחרה מעט נפוחים המסתיימים מעט אחרי הכתף. מחשוף סירה וחלק עליון צמוד אך לא מדי.
    שנה טובה!
    ניבה
    off.na.blog@gmail.com

    השבמחק
  4. אני מפנטזת על שמלה בסגנון פינאפ שמתאימה לנשים שהן לא רק עור ועצמות מבד נעים ואוורירי שמתאים לקיץ הישראלי ולבנות שסובלות בו....
    יעל דומב
    yaelda@gmail.com

    השבמחק
  5. אני מאד אשמח לראות שמלות יפות וקייציות עם שרוולים, אפילו שרוול קטקנטן, בקיץ שעבר לא מצאתי בשום מקום הכל בלי שרוולים
    haya84@gmail.com

    השבמחק
  6. היי,
    אני מפנטזת זמן רב על שמלת אנסטסיה שזוהר המהממת מדגמנת מדי פעם...
    אני כל כך רוצה כזו שמלה, הלוואי והיתה יותר ארוכה...
    הטיפ שלי הוא שבקיץ, שנורא חם ללבוש מחטב מתחת לשמלה, הגזרה של שמלה חייבת להיות נכונה וטובה שלא יהיה צורך ללבוש שום דבר מתחת.
    ואלו השמלות שלך!!!
    הלוואי ואזכה...
    shanishaked17@gmail.com

    השבמחק
  7. היי! היה לי חלום שאמא שלי הצליחה להגשים אותו שבוע שעבר ואני אשמח אם זה יעזור לך. קיבלתי שמלה ירוקה עם נקודות לבנות קטנטנות (עדיף שתהיה לה צורה פשוטה, אם הצבע אפשר להשתגע קצת) שהחצאית שלה יותר קצרה מקדימה ויותר ארוכה מאחורה. לדעתי, זה גם מרזה קצת, אני כבר כמה ימים מדגמנת מול המראה. אשלח תמונה :)

    השבמחק
  8. אני מעלה את תגובתה של ארנונה שובל שלא הצליחה לעשות זאת : שמלה חתוכה מתחת לחזה, בד עדין ונושם, צבעים קייציים לפחות שילוב של שני צבעים אפילו יותר, מחשוף קטן ושרוול קטן, אורך מקסי

    השבמחק
  9. דגנית יקרה, אמנם עוד לא שבעתי מהחורף אבל נראה לי שלקיץ הזה אשמח ללבוש שמלה מבד מודפס דקיק עם מותן מודגשת וגב חשוף.

    בינתיים, מחזיקה לעצמי אצבעות - אני זוממת על האפודה עוד מתחילת העונה..:) נשיקות!

    השבמחק
  10. אשמח מאוד למצוא שמלה שאנו , הבחורות המלאות ( ואולי גם הדתיות-לייט ;-) ) נוכל ללבוש בכיף - שמלה קלאסית ועל-זמנית בגזרת skater , בעלת טורסו קרוב לגוף , מותן מודגשת וחצאית שופעת וכיפית באורך הברך , מחשוף scoop neckline או sweetheart ושרוולי חצי או 3/4 בעלי דיטייל כלשהו כמו כיווצוצים באיזור הכתף או puffed sleeves .
    זו גזרה כל כך קלאסית ועם זאת אופנתית מאוד ומזכירה בצורה מעודנת גזרות פיפטיז- זו הגזרה המחמיאה ביותר שנתקלתי בה לרוב מבני הגוף - מדגישת מותן ומחשוף , מטשטשת זרועות , בטן ואגן - ורסטילית ליומיום או לערב וניתן לייצרה ממגוון בדים , צבעים והדפסים - חלקה או בתוספת דיטיילים כתחרה , חגורה ועוד .
    מאוד קשה משום מה למצוא כזו גזרה בארץ למרות שבחו''ל קיימת בשפע .. אשמח לראות את הגרסא שלך להצלחה האופנתית הזו שמשום מה מדלגת על ישראל לצערי . תודה רבה ובהצלחה לכולן ~
    sabubi בג'ימייל דוט קום

    השבמחק
  11. היתי רוצה לראות שימלת מיני עם השפעות הפאנק הדפס, או משהו כזה

    maialuber@walla.co.il

    השבמחק
  12. הייתי רוצה שמלה עם חצי שרוול, קצרה אבל מתאימה גם לגבוהות (1.80..), בצבע לבן עם הדפס פרחים קטנים.

    השבמחק
  13. כדתייה (ועוד גבוהה) מה שהכי חסר לי זאת שמלה באורך הברך שאפשר ללבוש בלי כל הקשקושים המאוסים (במיוחד בקיץ) מתחת. ואם יש לה גם שרוולים - מה טוב! כל הדפס צבעוני וכיפי יהיה נהדר מבחינתי.
    hophopc@gmail.com

    השבמחק
  14. Definitely something that hides a fat tummy!!!
    experiencedtechwriter@gmail.com

    השבמחק
  15. הייתי שמחה לשמלה ורודה עם הדפסי מעויינים קטנים. או שמלה בצבע פסטלי, מתנפנפת מעט עם צווארון וי, והדפס מיוחד (אולי של ציפור גדולה יחסית, בקווים חופשיים) על המותן, שמתחילה באמצע הגב ונגמרת באמצע הבטן :)
    ilana.harlavan at gmail dot com

    השבמחק
  16. בוקר טוב.
    כ"ילדת" קיץ אמיתית, הימים האחרונים חיזקו מאוד את געגועי לשמלה,כפכפים וחול בין האצבעות.
    כבר שנים שאני מחפשת שמלה באורך הברך שנקשרת בכתפיים. ממש כמו שהייתי ילדה. קשר בכתף ימין, קשר בכתף שמאל וחיוך באמצע.
    בד אריג יחמיא כמעט לכל גזרה. והצבע? כל צבעי הקשת!
    על מי אני עובדת?!....שיהיה גם בשחור :)
    יום חמים ויבש.

    השבמחק