יום חמישי, 27 בספטמבר 2012

והזוכות הן:

נשים יקרות, הפתעתן אותי מאוד.

התרגשתי לקרוא את התגובות המפרגנות שלכן. אלה בדיוק הרגעים בו אני מודה לאלוהים על האפשרות שניתנה לי: לעסוק בתחום שאני אוהבת, לעצב בגדים יפים לנשים יפות, שאוהבות להתלבש, שיודעות להעריך ושמחות לפרגן.

תודה לכל הנשים שהשתתפו בהגרלה, שסיפרו לי בצורה מפורטת מה הן אוהבות בשמלת אנסטסיה ולמה מגיע להן לזכות בתחרות. לשמחתי הרבה לא הייתי צריכה
לבחור את התגובה הטובה ביותר/ משכנעת ביותר/ מפרגנת ביותר. ערכתי הגרלה שווה בין כל המשתתפות. כל השמות נכתבו על פתקים:





בחרתי שני פתקים באופן אקראי. והזוכות הן:




ברכות לחנצ' ולהדס על זכייתן. כתבו לי למייל buy@dganita.com את כתובתכן ואת מספר הטלפון שלכם. השמלה תשלח אליכן בקרוב.



לאחר ההגרלה, יהונתן בני הגדול ביקש להגריל שמלה נוספת. אז יש לנו זוכה שלישית (לא יכולתי לסרב לבקשה שלו):









קרן פ, גם אליך תשלח שמלה בצבע שבחרת. תתחדשי!


שתהיה לכולכן שנה טובה, צבעונית ואופנתית, וחג שמח!



5 תגובות:

  1. ברכות לזוכות- איזה כיף להן!!!
    שנה טובה!

    השבמחק
  2. היי דגנית - איזה צבעים נותרו, אם כך? אחרי ההגרלה?

    השבמחק
  3. איזה כייף לזוכות!! אני גם אשמח לדעת על צבעים שנשארו ודרך לקנייה. תודה!

    השבמחק
  4. הי ליאת, נשארו שמלות כחולות ואחת בצבע קורל. לרכישה יש לשלוח לי מייל עם צבע ומידה ל buy@dganita.com לציין בנוסף כתובת למשלוח וטלפון. התשלום 249 שח בתוספת 14 שח דמי משלוח (דואר רשום) את התשלום ניתן להעביר דרך פייפאל לאותה כתובת מייל.

    השבמחק