יום ראשון, 13 בינואר 2013

ילדת הפרחים




באחת מהמכירות הביתיות שערכתי, נכנסה לביתי בחורה צבעונית במיוחד. במבט חטוף אחד הבנתי שהיא מעצבת. הלוק, הבגדים, התספורת, הפרחים,  תשומת הלב לפרטים שרק מעצבות רואות, וכל ההוויה שלה צעקו "עיצוב".






לאחר היכרות מעמיקה יותר פגשתי מעצבת בגדי ילדים מוכשרת, כך כך שונה. אחרת.: לימור מונוביץ-לזר, בוגרת מגמת עיצוב טקסטיל בשנקר, לימור עבדה כמעצבת בגדי ילדים בחברות המובילות בשוק, ולאחרונה הקימה מותג בגדי ילדים משלה, . FLOWER GIRL,  

עבורי, מעבר לקולגה ולמקור השראה , לימור היא גם חברה טובה





הדגמים שלימור מעצבת ויוצרת משובבי לב ונפש. אפשר לזהות בקלות כל פריט שיוצא מהסטודיו של לימור. אפליקציות מקסימות וצבעוניות, טאצ' אישי ומעורר חיוך, וכמובן המון המון השקעה.




לימור יוצרת פריטים ייחודיים, בהתאמה אישית וגם לפי הזמנה. כאמא לשלושה בנים מקסימים היא לא שכחה את המין הגברי. בעוד בחנויות לבגדי ילדים מוכרים בגדי ילדות ועוד שניים וחצי פריטים לבנים, לימור לא נטשה את הצד הזכרי ויוצרת בגדים מדהימים לקטנטנים השובבים. 


בקרוב מאוד תפתח בקריית השרון בנתניה קבוצת לימודי תפירה בהנחייתה. אני כבר הצצתי לסילבוס, ואני חייבת להתוודות: גם אני רוצה ללמוד לתפור אצלה. הבעיה היחידה היא שאני כבר יודעת לתפור.


גם הסקיצות והסילבוס לקורס צבעוניים 


בהצלחה ללימור




2 תגובות:

  1. יישר כוח.
    נדיר לראות פרגון בין מתחרות והפיכתן לקולגות.

    השבמחק
  2. העצמת את געגועי ללימור המופלאה. תודה.

    השבמחק